środa, 15 stycznia 2014

DOBRY POCZĄTEK.

Witam wszystkich. Ostatnio postanowiłem zmienić mój tryb życia między innymi zacząć się zdrowo odżywiać, chodzić na siłownię, basen czy też pobiegać. Do tego wszystkiego zmotywował mnie mój wygląd, parę moich fałdek i marzenia o wymarzonej sylwetce. Miałem już dość patrzenia na moje ciało i postanowiłem wziąć się w garść. Dodam, iż przygoda z siłownią nie jest mi obca, bo uczęszczam na nią już od pięciu lat lecz z przerwami.

 Ostatnimi czasami rozleniwiłem się i zaprzestałem cokolwiek robić ze sobą, biegać czy stosować jakikolwiek trening. Usprawiedliwiałem sobie to moimi problemami zdrowotnymi, które jak widzę teraz wynikały częściowo z tego jaki prowadziłem tryb życia. Litry coli, masa słodyczy, złe nawyki doprowadziły do tego że mój licznik na wadze stanął na 81 kilogramach przy wzroście 170 cm, więc sami możecie sobie to wyobrazić. Moje zmiany rozpocząłem w połowie grudnia, lecz zwlekałem z założeniem bloga, a później z pierwszą notką . Nie miałem w ogóle pomysłu jak to wszystko posklejać w całość, tak żeby to miało sens.
Na moim blogu będę dzielił się z wami moimi sukcesami, pomysłami na zdrowe jedzenie i efektywnymi treningami. Nie zabraknie też tu recenzji na temat odżywek, które miałem okazje przetestować. Chętnie udzielę pomocy. Czekam również na pomysły z waszej strony.

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki i życzę powodzenia ni i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki oraz zapraszam na mojego FanPage, znajdziesz tam kilka wskazówek jak jeść zdrowo, czego unikać oraz wiele motywacji do działania https://www.facebook.com/zyjezdrowojestemfit

    OdpowiedzUsuń